Koniec z megaparagonami w Biedronce. Sieć wprowadza paragony cyfrowe
25.07.2024 7:00
W ostatnich miesiącach mieliśmy do czynienia z cenową wojną pomiędzy Lidlem i Biedronką. Jednym z jej skutków ubocznych były bardzo długie paragony, które klienci Biedronki otrzymywali po zakupach, a na których sieć nadrukowywała hasła marketingowe, które zajmowały drugie tyle miejsca co spis kupionych towarów. Dlatego teraz z zainteresowaniem śledzą informacje o wprowadzeniu nowości: cyfrowego paragonu.
25.07.2024 7:00
W ostatnich miesiącach mieliśmy do czynienia z cenową wojną pomiędzy Lidlem i Biedronką. Jednym z jej skutków ubocznych były bardzo długie paragony, które klienci Biedronki otrzymywali po zakupach, a na których sieć nadrukowywała hasła marketingowe, które zajmowały drugie tyle miejsca co spis kupionych towarów. Dlatego teraz z zainteresowaniem śledzą informacje o wprowadzeniu nowości: cyfrowego paragonu.
Więcej w serwisie www.bankier.pl ›
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama