Problemy z reklamacjami bagażu - UOKiK stawia zarzuty przewoźnikowi
12.12.2024 7:37
12.12.2024 7:37
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie przeciwko Wizz Air Hungary z siedzibą w Budapeszcie w związku z licznymi skargami konsumentów na obsługę reklamacji dotyczących uszkodzonego bagażu. Skargi pasażerów wskazują na brak odpowiedzi na zgłoszenia oraz trudności w kontakcie z podwykonawcą przewoźnika, firmą PS. Service z Warszawy, odpowiedzialną za proces reklamacyjny.
Więcej w serwisie www.podatki.biz ›

Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama