Kara 1,5 mln za niechciane telefony o fotowoltaice. Decyzja Prezesa UOKiK. Trzeba mieć zgodę na telemarketing
Konsumenci skarżyli się do UIKiK-u na częste, niechciane telefony dotyczące fotowoltaiki. UOKiK potwierdził, że Asmanta Call Center wykonywała połączenia telefoniczne nie mając uprzedniej zgody na kontakt. Jednocześnie wprowadzała konsumentów w błąd, znacznie zawyżając kwoty możliwych do pozyskania dotacji. Prezes Urzędu ukarał tę spółkę oraz osoby zarządzające karami w łącznej wysokości blisko 1,5 mln zł.
13.07.2023 18:51
Konsumenci skarżyli się do UIKiK-u na częste, niechciane telefony dotyczące fotowoltaiki. UOKiK potwierdził, że Asmanta Call Center wykonywała połączenia telefoniczne nie mając uprzedniej zgody na kontakt. Jednocześnie wprowadzała konsumentów w błąd, znacznie zawyżając kwoty możliwych do pozyskania dotacji. Prezes Urzędu ukarał tę spółkę oraz osoby zarządzające karami w łącznej wysokości blisko 1,5 mln zł.
Źródło:
www.infor.pl
HR pilnie poszukiwany. Dwukrotny wzrost liczby ogłoszeń o pracę
27.01.2022 10:53
HR ze wzrostem o 108 proc., call center - 54 proc. i gastronomia - 52 proc. Tak, według portalu OLX Praca, prezentuje się pierwsza trójka na liście branż, które w ubiegłym roku odnotowały najwyższy wzrost liczby ogłoszeń o pracę (w porównaniu z 2020 rokiem).
Źródło:
www.pulshr.pl
Boty w obsĹudze klienta radzÄ
sobie coraz lepiej i zastÄpujÄ
ludzi
31.03.2021 12:05
Zdalne kanaĹy kontaktu - call center czy chat na stronie i w social media - staĹy siÄ dla wiÄkszoĹci firm kluczowym elementem obsĹugi klientĂłw. SzczegĂłlnie w czasach nowej, pandemicznej rzeczywistoĹci. Coraz wiÄcej firm decyduje siÄ na zatrudnienie do tego celu botĂłw, ktĂłre sÄ
w stanie obsĹuĹźyÄ nawet 40 proc. zapytaĹ klientĂłw.
Tagi: Firmy, Call Center
Źródło:
www.pulshr.pl
W lutym mniej ofert pracy. ZatrudniajÄ
w e-commerce i call center
10.03.2021 9:42
Luty to drugi miesiÄ
c z rzÄdu, kiedy liczba ogĹoszeĹ o pracÄ w internecie spadaĹa - wynika z opublikowanego w ĹrodÄ (10 marca) Barometru Ofert Pracy. WskaĹşnik spadĹ z 249,0 punktĂłw styczniu do 242,3 punktĂłw w lutym.
Źródło:
www.pulshr.pl
BranĹźa ubezpieczeĹ sfinansuje pracÄ 100 dodatkowych konsultantĂłw GIS
09.11.2020 16:38
18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla GĹĂłwnego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). To kolejna inicjatywa branĹźy ubezpieczeniowej, ktĂłra wspiera osoby walczÄ
ce z koronawirusem na pierwszej linii oraz PolakĂłw, zmagajÄ
cych siÄ ze skutkami pandemii.
Źródło:
www.pulshr.pl
Call center: Automatyzacja zwiÄksza produktywnoĹÄ i zmniejsza koszty zatrudnienia
09.10.2019 14:39
ObsĹuga klientĂłw kosztuje coraz wiÄcej. OdpowiedziÄ
na problem z rekrutacjÄ
i rosnÄ
ce koszty pracy w call center sÄ
AI, Chatboty i Voiceboty. Celem jest wsparcie konsultantĂłw, a nie ich zastÄ
pienie. Sztuczna inteligencja wspiera specjalistĂłw w czynnoĹciach powtarzalnych, ktĂłre nie dodajÄ
wiÄkszej wartoĹci firmie. Firmy zmagajÄ
siÄ teĹź aktualnie z problemami zwiÄ
zanymi z tzw. rynkiem pracownika - brakuje chÄtnych do pracy kandydatĂłw. WĹaĹnie tutaj rozwiÄ
zaniem problemu sÄ
Wirtualni Asystenci - Chatboty oraz asystenci gĹosowi - Voiceboty.
Źródło:
www.pulshr.pl
Call center: Automatyzacja zwiÄksza produktywnoĹÄ i zmniejsza koszty zatrudnienia
09.10.2019 14:39
ObsĹuga klientĂłw kosztuje coraz wiÄcej. OdpowiedziÄ
na problem z rekrutacjÄ
i rosnÄ
ce koszty pracy w call center sÄ
AI, Chatboty i Voiceboty. Celem jest wsparcie konsultantĂłw, a nie ich zastÄ
pienie. Sztuczna inteligencja wspiera specjalistĂłw w czynnoĹciach powtarzalnych, ktĂłre nie dodajÄ
wiÄkszej wartoĹci firmie. Firmy zmagajÄ
siÄ teĹź aktualnie z problemami zwiÄ
zanymi z tzw. rynkiem pracownika - brakuje chÄtnych do pracy kandydatĂłw. WĹaĹnie tutaj rozwiÄ
zaniem problemu sÄ
Wirtualni Asystenci - Chatboty oraz asystenci gĹosowi - Voiceboty.
Źródło:
www.pulshr.pl
reklama