Wiadomości z tagiem Call Center  RSS
Kara 1,5 mln za niechciane telefony o fotowoltaice. Decyzja Prezesa UOKiK. Trzeba mieć zgodę na telemarketing

13.07.2023 18:51

Kara 1,5 mln za niechciane telefony o fotowoltaice. Decyzja Prezesa UOKiK. Trzeba mieć zgodę na telemarketing
Konsumenci skarżyli się do UIKiK-u na częste, niechciane telefony dotyczące fotowoltaiki. UOKiK potwierdził, że Asmanta Call Center wykonywała połączenia telefoniczne nie mając uprzedniej zgody na kontakt. Jednocześnie wprowadzała konsumentów w błąd, znacznie zawyżając kwoty możliwych do pozyskania dotacji. Prezes Urzędu ukarał tę spółkę oraz osoby zarządzające karami w łącznej wysokości blisko 1,5 mln zł.

Źródło: www.infor.pl

HR pilnie poszukiwany. Dwukrotny wzrost liczby ogłoszeń o pracę

27.01.2022 10:53

HR ze wzrostem o 108 proc., call center - 54 proc. i gastronomia - 52 proc. Tak, według portalu OLX Praca, prezentuje się pierwsza trójka na liście branż, które w ubiegłym roku odnotowały najwyższy wzrost liczby ogłoszeń o pracę (w porównaniu z 2020 rokiem).

Źródło: www.pulshr.pl

Boty w obsłudze klienta radzą sobie coraz lepiej i zastępują ludzi

31.03.2021 12:05

Zdalne kanały kontaktu - call center czy chat na stronie i w social media - stały się dla większości firm kluczowym elementem obsługi klientów. Szczególnie w czasach nowej, pandemicznej rzeczywistości. Coraz więcej firm decyduje się na zatrudnienie do tego celu botów, które są w stanie obsłużyć nawet 40 proc. zapytań klientów.

Źródło: www.pulshr.pl

W lutym mniej ofert pracy. Zatrudniają w e-commerce i call center

10.03.2021 9:42

Luty to drugi miesiąc z rzędu, kiedy liczba ogłoszeń o pracę w internecie spadała - wynika z opublikowanego w środę (10 marca) Barometru Ofert Pracy. Wskaźnik spadł z 249,0 punktów styczniu do 242,3 punktów w lutym.

Źródło: www.pulshr.pl

Branża ubezpieczeń sfinansuje pracę 100 dodatkowych konsultantów GIS

09.11.2020 16:38

18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). To kolejna inicjatywa branży ubezpieczeniowej, która wspiera osoby walczące z koronawirusem na pierwszej linii oraz Polaków, zmagających się ze skutkami pandemii.

Źródło: www.pulshr.pl

Call center: Automatyzacja zwiększa produktywność i zmniejsza koszty zatrudnienia

09.10.2019 14:39

Obsługa klientów kosztuje coraz więcej. Odpowiedzią na problem z rekrutacją i rosnące koszty pracy w call center są AI, Chatboty i Voiceboty. Celem jest wsparcie konsultantów, a nie ich zastąpienie. Sztuczna inteligencja wspiera specjalistów w czynnościach powtarzalnych, które nie dodają większej wartości firmie. Firmy zmagają się też aktualnie z problemami związanymi z tzw. rynkiem pracownika - brakuje chętnych do pracy kandydatów. Właśnie tutaj rozwiązaniem problemu są Wirtualni Asystenci - Chatboty oraz asystenci głosowi - Voiceboty.

Źródło: www.pulshr.pl

Call center: Automatyzacja zwiększa produktywność i zmniejsza koszty zatrudnienia

09.10.2019 14:39

Obsługa klientów kosztuje coraz więcej. Odpowiedzią na problem z rekrutacją i rosnące koszty pracy w call center są AI, Chatboty i Voiceboty. Celem jest wsparcie konsultantów, a nie ich zastąpienie. Sztuczna inteligencja wspiera specjalistów w czynnościach powtarzalnych, które nie dodają większej wartości firmie. Firmy zmagają się też aktualnie z problemami związanymi z tzw. rynkiem pracownika - brakuje chętnych do pracy kandydatów. Właśnie tutaj rozwiązaniem problemu są Wirtualni Asystenci - Chatboty oraz asystenci głosowi - Voiceboty.

Źródło: www.pulshr.pl

reklama
Kontakt z nami