punkta kod zniżkowy
Wiadomości z tagiem Lidl  RSS
Biedronka, Lidl i inne dyskonty walczą na ceny o nasze portfele. Polacy czekają na mocną wojnę cenową przed Wielkanocą. Ale za promocje przyjdzie zapłacić ...

21.03.2024 9:51

Biedronka, Lidl i inne dyskonty walczą na ceny o nasze portfele. Polacy czekają na mocną wojnę cenową przed Wielkanocą. Ale za promocje przyjdzie zapłacić ...Więcej niż 55% Polaków czeka na ostrzejszą wojnę cenową pomiędzy dyskontami, żeby zrobić tańsze zakupy wielkanocne. Tak wynika z najnowszego badania nastrojów konsumenckich. Na mocniejszą rywalizację między sklepami najbardziej liczą Polacy w wieku 45-55 lat oraz 35-44 lat. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy miesięcznie zarabiają na rękę poniżej 1000 zł, 1000-2999 zł, ale także 5000-6999 zł. Natomiast nieco ponad 22% badanych nie czeka na taką wojnę. Eksperci wyjaśniają, że ww. działania dyskontów przynoszą konsumentom tylko pozorne oraz krótkotrwałe korzyści. I dodają, że sklepy będą chciały sobie odbić straty, wynikające z oferowanych promocji. W niektórych przypadkach już teraz to się dzieje na rynku.

Źródło: www.infor.pl

Polskie sieci mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką. "Daleka od uczciwej konkurencji"

21.03.2024 8:12


Przedstawiciele rodzimych firm handlowych spotkali się z władzami UOKiK, aby zwrócić uwagę na naganne – według nich – praktyki, które, jak twierdzą, mogą prowadzić już nawet do łamania prawa - czytamy w czwartkowej "Rzeczpospolitej".

Źródło: www.bankier.pl

Wojna między Lidlem a Biedronką jeszcze się zaostrzy? Wielkanoc zetnie ceny

19.03.2024 7:14


Większość Polaków spodziewa się zaostrzenia wojny między dyskontami – Lidlem i Biedronką - podała we wtorek "Rzeczpospolita"

Źródło: www.bankier.pl

Lidl i Biedronka pod lupą UOKiK. Koniec z nieczytelnymi zasadami i brakiem informacji o promocjach?

15.03.2024 18:51

Lidl i Biedronka pod lupą UOKiK. Koniec z nieczytelnymi zasadami i brakiem informacji o promocjach?Nieczytelne zasady i brak odpowiednich informacji o cenach w akcjach promocyjnych Lidla i Biedronki poskutkowały interwencją prezesa UOKiK.

Źródło: www.infor.pl

UOKiK bierze się za wojnę Biedronka-Lidl. Chodzi o SMS-y i alkohol w promocji

15.03.2024 6:18


Prezes UOKiK interweniował w sprawie nieczytelnych zasad i braku odpowiednich informacji o cenach w akcjach promocyjnych Lidla i Biedronki - poinformował Urząd w przekazanej PAP informacji.

Źródło: www.bankier.pl

Wódka w marketach za mniej niż 10 zł. UOKiK zawiadomił prokuraturę

29.02.2024 8:01


Trwa wojna cenowa pomiędzy najpopularniejszymi marketami w Polsce. Jednak niektóre promocje budzą spore kontrowersje. Jak podaje portal gazeta.pl, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zawiadomił prokuraturę ws. niskiej ceny wódki w Biedronce, Lidlu oraz Kauflandzie.

Tagi: Lidl, Banki, UOKiK
Źródło: www.bankier.pl

Lidl zapłaci stażystom ponad 5000 zł miesięcznie. Liczba miejsc ograniczona

27.02.2024 14:16


Lidl szuka osób, które byłyby zainteresowane odbyciem stażu w centrali oraz biurach sprzedaży. Sieć sklepów dyskontowych chce zatrudnić łącznie ponad 70 osób. W ramach programu przewidziano wynagrodzenie od 4720 do 5170 zł brutto miesięcznie. Jakie warunki trzeba spełnić, aby dostać się na staż do Lidla?

Źródło: biznes.interia.pl

Lidl szuka stażystów. Płaci ponad 5 tys. zł miesięcznie

26.02.2024 15:25

Lidl Polska rekrutuje stażystów. Ponad 70 osób ma szansę na zdobycie doświadczenia w centrali oraz biurach sprzedaży sieci. Program potrwa 3 miesiące, a stażyści mogą zarobić nawet ponad 5 tys. zł brutto miesięcznie.

Tagi: Lidl, Polska
Źródło: www.pulshr.pl

Lidl odpowiada Biedronce w wojnie plakatowej. Do akcji wkracza komornik

26.02.2024 8:34


Od dłuższego czasu obserwujemy różne działania tych dwóch sieci w walce o klientów. Lidlowi nie spodobało się hasło Biedronki umieszczone na plakatach i paragonach: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Sprawą ma zająć się komornik sądowy - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Źródło: www.bankier.pl

Wojna cenowa Biedronki i Lidla uderza w producentów jaj. "Sklepy sprzedają poniżej cen zakupu"

24.02.2024 9:00


Wojna cenowa między dwoma wiodącymi sieciami handlowymi powoduje problemy producentów jaj. Jaja sprzedawane są w tych dyskonatach o połowę taniej niż kupowane u producentów - informuje dyrektorka Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz Katarzyna Gawrońska.

Źródło: www.bankier.pl

reklama
Kontakt z nami