punkta kod zniżkowy
Wiadomości z tagiem Rekruterzy  RSS
Najważniejsze pytanie rekrutacyjne, którego się nie spodziewasz. Odpowiesz źle, nie dostaniesz pracy

13.03.2024 14:21

Odpowiedź na to pytanie zawiera najistotniejszą informację o kandydacie do pracy. Jak brzmi najważniejsze pytanie, które powinien zadać rekruter?

Źródło: www.pulshr.pl

Oto najważniejsze pytanie rekrutacyjne. Kto źle odpowie, o pracy może zapomnieć

05.03.2024 15:41

Rekruterzy dwoją się i troją, by podczas rozmowy kwalifikacyjnej dowiedzieć się jak najwięcej o potencjalnym pracowniku. Lata temu kluczowe dla nich pytanie opracował szkoleniowiec, który całe życie poświęcił rekrutacji. Jak ono brzmi?

Źródło: www.pulshr.pl

Rekrutacyjna gra w "a nuż się uda". Połowa CV nie odpowiada treści ogłoszenia o pracę

05.03.2024 8:59

Brak wymaganego doświadczenia, wykształcenia i niespełnianie podstawowych wymogów określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym to tylko część grzechów popełnianych przez osoby odpowiadające na internetowe ogłoszenia o pracę. Rekruterzy mówią: mamy plagę bylejakości CV.

Źródło: www.pulshr.pl

Jedna zła odpowiedź może wszystko zrujnować. Tak nie dasz zagiąć się rekruterowi

21.02.2024 0:01

W teorii rozmowa kwalifikacyjna ma być dopasowana do każdego kandydata. W praktyce są pytania, po które rekruterzy sięgają częściej. Ile chciałbyś zarabiać? Jakie masz mocne i słabe strony? Dlaczego chcesz u nas pracować? Podpowiadamy, jak odpowiadać na "pytania-pewniaki".

Źródło: www.pulshr.pl

Jak wynegocjować wyższą pensję? Rekruterka zdradza "sztuczkę", która zawsze działa

13.02.2024 14:15

Jak negocjować podwyżkę albo wyższą pensję podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Wystarczy zadać jedno proste pytanie — mówi rekruterka, która pracowała m.in. dla Goldman Sachs.

Źródło: businessinsider.com.pl

Rekruterzy muszą zaadaptować się do zmian. Inaczej kandydata zgarnie konkurencja

12.02.2024 6:00

Niezależnie od branży wybór odpowiednich narzędzi technologicznych ma bezpośredni wpływ na skuteczność działań rekrutacyjnych, ale też na budowanie marki pracodawcy. Warto inwestować czas w poznawanie nowości, bo inaczej idealnego kandydata sprzed nosa zgarnie konkurencja.

Źródło: www.pulshr.pl

reklama
Kontakt z nami