Media społecznościowe zarabiają miliardy dolarów rocznie na młodzieży
Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X oraz YouTube w 2022 r. uzyskały łącznie prawie 11 miliardów dolarów przychodów z reklam skierowanych do młodzieży - wykazali naukowcy z Harvardu. Nierzadko reklamy te narażają zdrowie psychiczne młodych odbiorców.
28.12.2023 5:50
Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X oraz YouTube w 2022 r. uzyskały łącznie prawie 11 miliardów dolarów przychodów z reklam skierowanych do młodzieży - wykazali naukowcy z Harvardu. Nierzadko reklamy te narażają zdrowie psychiczne młodych odbiorców.
Snap zwalnia 1/5 pracowników
31.08.2022 18:50
Evan Spiegel, dyrektor generalny spółki Snap, macierzystej wobec znanej na całym świecie aplikacji Snapchat w liście przesłanym do załogi przekazał, że w najbliższych dniach zwolnionych zostanie ponad 1200 osób, co stanowi 20 procent całej załogi. Spowolnienie gospodarcze oznacza brak reklam, część działalności jest stale deficytowa i stąd konieczność racjonalizowania wydatków. Najszybszy efekt można osiągnąć, ograniczając wydatki na płace.
Tagi: Snapchat
Źródło:
www.pulshr.pl
Marta Jaskuła dołączyła do Httpool
25.04.2022 14:39
Marta Jaskuła rozpoczęła pracę w Httpool Polska. Wzmocni zespół Snapchata. Obejmie stanowisko Snapchat client partnera.
Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą
30.11.2021 22:03
Kultowa brytyjska firma kosmetyczna Lush Cosmetics, znana m.in. z wprowadzania produktów bez opakowań, zrezygnowała z obecności na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Koncern boi się o bezpieczeństwo swoich fanów.
Justyna Żak dołącza do Httpool Polska
15.09.2021 17:17
Do zespołu Httpool Polska dołącza Justyna Żak, obejmując funkcję multiplatform client partnera. W zakresie jej kompetencji znajdzie się wsparcie sprzedaży kampanii na kilku platformach Snapchat, TikTok, Brainly oraz TripAdvisor.
Justyna DuszyĹska dyrektorkÄ
zarzÄ
dzajÄ
cÄ
Httpool Polska
13.01.2021 10:19
Justyna DuszyĹska obejmuje stanowisko dyrektorki zarzÄ
dzajÄ
cej w polskim oddziale firmy Httpool, globalnego partnera reklamowego platform spoĹecznoĹciowych, takich jak m.in. Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify, Facebook i Snapchat.
WspĂłĹpraca z influencerem moĹźe byÄ ryzykowna
17.01.2020 13:40
DebiutujÄ
ca na Wall Street firma ostrzega w prospekcie emisyjnym inwestorĂłw przed ryzykiem, jakim w jej przypadku jest wspĂłĹpraca z influencerami. Brak moĹźliwoĹci kontrolowania ich zachowaĹ firma traktuje jako jeden z czynnikĂłw zagraĹźajÄ
cych stabilnoĹci marki. PrzekonaĹ siÄ o tym m.in. Snapchat, ktĂłry po jednym wpisie w mediach spoĹecznoĹciowych straciĹ 1,5 mld dolarĂłw w ciÄ
gu doby.
Tagi: Snapchat, Wall Street
Źródło:
www.pulshr.pl
reklama