Wiadomości z tagiem Snapchat  RSS
Media społecznościowe zarabiają miliardy dolarów rocznie na młodzieży

28.12.2023 5:50


Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X oraz YouTube w 2022 r. uzyskały łącznie prawie 11 miliardów dolarów przychodów z reklam skierowanych do młodzieży - wykazali naukowcy z Harvardu. Nierzadko reklamy te narażają zdrowie psychiczne młodych odbiorców.

Źródło: www.bankier.pl

Snap zwalnia 1/5 pracowników

31.08.2022 18:50

Evan Spiegel, dyrektor generalny spółki Snap, macierzystej wobec znanej na całym świecie aplikacji Snapchat w liście przesłanym do załogi przekazał, że w najbliższych dniach zwolnionych zostanie ponad 1200 osób, co stanowi 20 procent całej załogi. Spowolnienie gospodarcze oznacza brak reklam, część działalności jest stale deficytowa i stąd konieczność racjonalizowania wydatków. Najszybszy efekt można osiągnąć, ograniczając wydatki na płace.

Tagi: Snapchat
Źródło: www.pulshr.pl

Marta Jaskuła dołączyła do Httpool

25.04.2022 14:39

Marta Jaskuła rozpoczęła pracę w Httpool Polska. Wzmocni zespół Snapchata. Obejmie stanowisko Snapchat client partnera.

Źródło: www.pulshr.pl

Lush Cosmetics rezygnuje z social mediów. Chce chronić klientów przed krzywdą

30.11.2021 22:03

Kultowa brytyjska firma kosmetyczna Lush Cosmetics, znana m.in. z wprowadzania produktów bez opakowań, zrezygnowała z obecności na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Koncern boi się o bezpieczeństwo swoich fanów.

Źródło: www.wnp.pl

Justyna Żak dołącza do Httpool Polska

15.09.2021 17:17

Do zespołu Httpool Polska dołącza Justyna Żak, obejmując funkcję multiplatform client partnera. W zakresie jej kompetencji znajdzie się wsparcie sprzedaży kampanii na kilku platformach Snapchat, TikTok, Brainly oraz TripAdvisor.

Źródło: www.pulshr.pl

Justyna Duszyńska dyrektorką zarządzającą Httpool Polska

13.01.2021 10:19

Justyna Duszyńska obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej w polskim oddziale firmy Httpool, globalnego partnera reklamowego platform społecznościowych, takich jak m.in. Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify, Facebook i Snapchat.

Źródło: www.pulshr.pl

Współpraca z influencerem może być ryzykowna

17.01.2020 13:40

Debiutująca na Wall Street firma ostrzega w prospekcie emisyjnym inwestorów przed ryzykiem, jakim w jej przypadku jest współpraca z influencerami. Brak możliwości kontrolowania ich zachowań firma traktuje jako jeden z czynników zagrażających stabilności marki. Przekonał się o tym m.in. Snapchat, który po jednym wpisie w mediach społecznościowych stracił 1,5 mld dolarów w ciągu doby.

Źródło: www.pulshr.pl

reklama
Kontakt z nami