punkta kod zniżkowy
Wiadomości z tagiem Call Center  RSS
Oszuści polują na pracowników sezonowych. Jak się przed nimi ustrzec?

02.08.2019 13:15

Kelnerzy, hostessy, barmani, pracownicy call center. Latem liczba ofert na rynku pracy tymczasowej jest wyjątkowo bogata. Daje to nowe możliwości oszustom, polującym na dane osobowe swoich ofiar.

Źródło: www.pulshr.pl

AAA Auto będzie zatrudniać w Katowicach

11.03.2019 15:35

Aures Holdings, operator sieci dealerskiej AAA Auto, otworzył swoje czwarte call center w ramach ekspansji firmy w 2019 roku. Nowe call center, znajdujące się w centrum Katowic, przejmie część zadań istniejącego call center w Ostrawie, które nadal będzie obsługiwało polskich klientów AAA Auto. W ciągu dwóch lat ma zatrudniać do 200 osób

Źródło: www.pulshr.pl

Interaktywne call center może zwiększyć liczbę przyjmowanych zamówień

09.11.2018 13:48

Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu.

Źródło: www.pulshr.pl

Aviva przekwalifikowała na programistów pracowników administracji i call center

15.10.2018 17:00

Na niecodzienny pomysł pozyskania brakujących specjalistów IT wpadła firma ubezpieczeniowa Aviva. Zamiast szukać ich na mocno wydrenowanym już rynku postanowiła przekwalifikować na programistów swoich pracowników z innych działów.

Kary za niskie. Trzeba poprawić nadzór nad warunkami pracy w zagranicznych firmach

27.07.2018 22:55

– Polska gospodarka w relacji z wielkimi, światowymi monopolistami musi się zmierzyć z tym, że nadzór nad warunkami, w jakich pracują polscy pracownicy, jest iluzoryczny. Inspekcja Pracy, owszem, jest w stanie kontrolować takie miejsca jak sortownia Amazona czy call center różnych firm, które lokują u nas swoje filie. Niemniej kary, jakie można nałożyć na pracodawcę, który łamie Kodeks Pracy, są tak śmiesznie niskie, że pracodawca może je sobie wkalkulować w koszty – mówi Łukasz Komuda, ekspert ds. rynku pracy z Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych.

Źródło: www.pulshr.pl

Obecny problem to brak identyfikacji z miejscem pracy; chcemy mieć zapłacone, zrobić swoje i wyjść

06.07.2018 10:51

- Nie wiemy tak naprawdę, jak rozmawiać z pacjentem. Nikt nas tego nie uczy. W lepszej sytuacji są pracownicy call center, których się szkoli, jak mają rozmawiać z klientem. Komunikowanie się w zespole, jak i na linii pracownik ochrony zdrowia - pacjent, nie może przebiegać na zasadzie &"&"my&"&" i &"&"oni&"&" - mówi dr Rafał Wnuk.

Źródło: www.pulshr.pl

reklama
Kontakt z nami