OszuĹci polujÄ
na pracownikĂłw sezonowych. Jak siÄ przed nimi ustrzec?
02.08.2019 13:15
Kelnerzy, hostessy, barmani, pracownicy call center. Latem liczba ofert na rynku pracy tymczasowej jest wyjÄ
tkowo bogata. Daje to nowe moĹźliwoĹci oszustom, polujÄ
cym na dane osobowe swoich ofiar.
Źródło:
www.pulshr.pl
AAA Auto bÄdzie zatrudniaÄ w Katowicach
11.03.2019 15:35
Aures Holdings, operator sieci dealerskiej AAA Auto, otworzyĹ swoje czwarte call center w ramach ekspansji firmy w 2019 roku. Nowe call center, znajdujÄ
ce siÄ w centrum Katowic, przejmie czÄĹÄ zadaĹ istniejÄ
cego call center w Ostrawie, ktĂłre nadal bÄdzie obsĹugiwaĹo polskich klientĂłw AAA Auto. W ciÄ
gu dwĂłch lat ma zatrudniaÄ do 200 osĂłb
Tagi: Firmy, Call Center
Źródło:
www.pulshr.pl
Interaktywne call center moĹźe zwiÄkszyÄ liczbÄ przyjmowanych zamĂłwieĹ
09.11.2018 13:48
DziÄki rozwiÄ
zaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas poĹÄ
czenia bÄdzie moĹźna nie tylko dopytaÄ o produkt czy wyjaĹniÄ wÄ
tpliwoĹci, lecz takĹźe uzyskaÄ pomoc w wypeĹnieniu dokumentĂłw poprzez wspĂłĹdzielenie ekranu.
Tagi: Start-up, Call Center
Źródło:
www.pulshr.pl
Aviva przekwalifikowaĹa na programistĂłw pracownikĂłw administracji i call center
15.10.2018 17:00
Na niecodzienny pomysĹ pozyskania brakujÄ
cych specjalistĂłw IT wpadĹa firma ubezpieczeniowa Aviva. Zamiast szukaÄ ich na mocno wydrenowanym juĹź rynku postanowiĹa przekwalifikowaÄ na programistĂłw swoich pracownikĂłw z innych dziaĹĂłw.
Źródło:
www.pulshr.pl
Kary za niskie. Trzeba poprawiÄ nadzĂłr nad warunkami pracy w zagranicznych firmach
27.07.2018 22:55
â Polska gospodarka w relacji z wielkimi, Ĺwiatowymi monopolistami musi siÄ zmierzyÄ z tym, Ĺźe nadzĂłr nad warunkami, w jakich pracujÄ
polscy pracownicy, jest iluzoryczny. Inspekcja Pracy, owszem, jest w stanie kontrolowaÄ takie miejsca jak sortownia Amazona czy call center róşnych firm, ktĂłre lokujÄ
u nas swoje filie. Niemniej kary, jakie moĹźna naĹoĹźyÄ na pracodawcÄ, ktĂłry Ĺamie Kodeks Pracy, sÄ
tak Ĺmiesznie niskie, Ĺźe pracodawca moĹźe je sobie wkalkulowaÄ w koszty â mĂłwi Ĺukasz Komuda, ekspert ds. rynku pracy z Fundacji Inicjatyw SpoĹeczno-Ekonomicznych.
Źródło:
www.pulshr.pl
Obecny problem to brak identyfikacji z miejscem pracy; chcemy mieÄ zapĹacone, zrobiÄ swoje i wyjĹÄ
06.07.2018 10:51
- Nie wiemy tak naprawdÄ, jak rozmawiaÄ z pacjentem. Nikt nas tego nie uczy. W lepszej sytuacji sÄ
pracownicy call center, ktĂłrych siÄ szkoli, jak majÄ
rozmawiaÄ z klientem. Komunikowanie siÄ w zespole, jak i na linii pracownik ochrony zdrowia - pacjent, nie moĹźe przebiegaÄ na zasadzie &"&"my&"&" i &"&"oni&"&" - mĂłwi dr RafaĹ Wnuk.
Tagi: Pracownicy, Call Center
Źródło:
www.pulshr.pl
reklama