Wiadomości z tagiem UOKiK  RSS
P4 i Netia z zarzutami UOKiK. Prezentowali ceny usług z rabatem tak jak standardowe

22.01.2025 8:50


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty P4 i Netii w związku z prezentowaniem cen usług w wysokości uwzględniającej fakultatywne rabaty w sposób, który może wprowadzać w błąd - podał urząd w komunikacie. Spółkom grozi kara w wysokości do 10 proc. obrotów.

Źródło: www.bankier.pl

Podejrzenie zmowy cenowej. UOKiK stawia zarzuty spółce Oltens 1 i jej menadżerom

20.01.2025 11:56


Prezes UOKiK podejrzewa zmowę cenową dot. produktów marki Oltens; wszczął postępowanie antymonopolowe przeciw spółce Oltens 1 i dwóm jej menadżerom, postawił im zarzuty – poinformował w poniedziałek UOKiK. Firmie grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu, a zarządzającym do 2 mln zł.

Źródło: www.bankier.pl

Revolut bije się w pierś. "Każdy punkt decyzji UOKiK-u zostanie zrealizowany"

16.01.2025 11:23


Revolut przyjmuje decyzję UOKiK; zrealizuje każdy jej punkt - poinformowała PAP firma. W środę UOKiK zobowiązał m.in. Revolut do automatycznego zwrócenia klientom kwot, które nadpłacili w wyniku zmian opłat, o których przedsiębiorstwo informowało w nieprawidłowy sposób.

Tagi: Firmy, Banki, UOKiK
Źródło: www.bankier.pl

Weksle inwestycyjne to gwarantowany zysk? UOKiK ukarał spółkę: wprowadzała w błąd

14.01.2025 9:34


CK Investments ma zapłacić karę w wysokości blisko 1,25 mln zł; stosowała nieuczciwe praktyki oferując weksle inwestycyjne - poinformował we wtorek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Źródło: www.bankier.pl

Kara od UOKiK: dystrybutor karmy zwierzęcej zapłaci prawie pół miliona złotych

13.01.2025 18:52

Kara od UOKiK: dystrybutor karmy zwierzęcej zapłaci prawie pół miliona złotychPrawie pół miliona złotych kary ma zapłacić dystrybutor karmy dla psów i kotów Empire Brands za narzucanie partnerom handlowym cen odsprzedaży karmy w sklepach online i na platformach zakupowych. Tak zdecydował Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Tagi: Kary, UOKiK
Źródło: www.infor.pl

Eksperci nie zakwestionowali żadnego z modeli skontrolowanych fajerwerków

30.12.2024 9:53


Eksperci nie zakwestionowali żadnego z 12 modeli skontrolowanych fajerwerków - poinformował w poniedziałek UOKiK. Urząd zwrócił uwagę na poprawę sytuacji; w 2021 r. zastrzeżenia dotyczyły 7 z 20 skontrolowanych wyrobów, w 2022 r. było to 5 na 20, a w 2023 r. – 19 na 100.

Tagi: Banki, UOKiK
Źródło: www.bankier.pl

UOKiK nie stwierdził zmowy firm informatycznych obsługujących szpitale

18.12.2024 9:18


Nie potwierdzono podejrzeń zmowy przetargowej przedsiębiorstw dostarczających systemy informatyczne dla szpitali - poinformował w środę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes UOKiK zakończył postępowanie w tej sprawie, ale nadal będzie monitorował rynek.

Źródło: www.bankier.pl

UOKiK zbadał geodetów i pralnie. Posypały się wysokie kary za zmowę cenową

16.12.2024 10:42


Prezes UOKiK nałożył prawie 1,8 mln zł kary na jedenaście przedsiębiorstw z branży geodezyjno-kartograficznej - podał urząd w komunikacie. Prezes wszczął również postępowanie antymonopolowe przeciwko siedmiu firmom oferującym usługi pralnicze. Obie sprawy dotyczą porozumień ograniczających konkurencję.

Źródło: www.bankier.pl

Problemy z reklamacjami bagażu - UOKiK stawia zarzuty przewoźnikowi

12.12.2024 7:37

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie przeciwko Wizz Air Hungary z siedzibą w Budapeszcie w związku z licznymi skargami konsumentów na obsługę reklamacji dotyczących uszkodzonego bagażu. Skargi pasażerów wskazują na brak odpowiedzi na zgłoszenia oraz trudności w kontakcie z podwykonawcą przewoźnika, firmą PS. Service z Warszawy, odpowiedzialną za proces reklamacyjny.

Źródło: www.podatki.biz

Problemy z reklamacjami bagażu - UOKiK stawia zarzuty przewoźnikowi

12.12.2024 7:37

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie przeciwko Wizz Air Hungary z siedzibą w Budapeszcie w związku z licznymi skargami konsumentów na obsługę reklamacji dotyczących uszkodzonego bagażu. Skargi pasażerów wskazują na brak odpowiedzi na zgłoszenia oraz trudności w kontakcie z podwykonawcą przewoźnika, firmą PS. Service z Warszawy, odpowiedzialną za proces reklamacyjny.

Źródło: www.podatki.biz

reklama
Kontakt z nami