Lidl odpowiada Biedronce w wojnie plakatowej. Do akcji wkracza komornik
26.02.2024 8:34
Od dłuższego czasu obserwujemy różne działania tych dwóch sieci w walce o klientów. Lidlowi nie spodobało się hasło Biedronki umieszczone na plakatach i paragonach: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Sprawą ma zająć się komornik sądowy - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.
26.02.2024 8:34
Od dłuższego czasu obserwujemy różne działania tych dwóch sieci w walce o klientów. Lidlowi nie spodobało się hasło Biedronki umieszczone na plakatach i paragonach: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Sprawą ma zająć się komornik sądowy - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Więcej w serwisie www.bankier.pl ›
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama