Wiosenne promocje, czyli jak dotrzeć skutecznie do klienta w Internecie
20.03.2024 11:08
20.03.2024 11:08
76 proc. konsumentów ceni sobie wygodę podczas robienia zakupów online, zaś 45 proc. przyznaje, że jest ona ważniejsza niż cena – wynika z najnowszych badań[1]. 81 proc. z nich chętniej kupuje u firm, które umożliwiają dokonywania zakupów zarówno za pomocą aplikacji, jak i komputera czy laptopa. Jak dotrzeć skutecznie do klienta w Internecie, by zwiększyć […]
Więcej w serwisie naszbiznes24.pl ›
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama