1000 zł za słoiczek dżemu księżnej Meghan Sussex. Dżem jej teścia króla Karola jest znacznie tańszy
26.04.2024 11:55
Wojna dżemów. Po Wojnie Dwóch Róż, nagminnym pozbywaniu się żonom czy chwalebnej, choć krwawej rewolucji konflikty w brytyjskiej rodzinie ewoluowały, rozprzestrzeniając się na zdawałoby się pokojowe dziedziny. Wraz ze startem nowej marki Meghan Markle okazało się, że... nie wypuszczając swoich produktów (a jedynie chwaląc się nimi w sieci), spowodowała, że sprzedaż tych królewskich wystrzeliła poza skalę.
26.04.2024 11:55
Wojna dżemów. Po Wojnie Dwóch Róż, nagminnym pozbywaniu się żonom czy chwalebnej, choć krwawej rewolucji konflikty w brytyjskiej rodzinie ewoluowały, rozprzestrzeniając się na zdawałoby się pokojowe dziedziny. Wraz ze startem nowej marki Meghan Markle okazało się, że... nie wypuszczając swoich produktów (a jedynie chwaląc się nimi w sieci), spowodowała, że sprzedaż tych królewskich wystrzeliła poza skalę.
Więcej w serwisie www.bankier.pl ›
Tagi: Banki
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama