Brak pochwał i marginalizacja pracownika mogą być uznane za zachowania mobbingowe
21.12.2023 9:51
21.12.2023 9:51
Jednym z zadań, które wykonuję w ramach swoich obowiązków pracowniczych, jest prowadzenie szkoleń dla zewnętrznych klientów. Prawie każdy z nich po zakończeniu szkolenia wysyła do mojego przełożonego podziękowania i wyrazy zadowolenia, chwaląc mnie za wiedzę merytoryczną oraz sposób jej przekazywania i prosząc o przekazanie podziękowań. Część z tych wiadomości dociera także do mnie. Nigdy nie dostałam natomiast żadnej informacji zwrotnej na ten temat od mojego przełożonego. Ponadto w ostatnim czasie zauważyłam, że otrzymuję mniej zadań od innych pracowników, a zadania ważne, które wykonuję (np. szkolenie prowadzone przeze mnie na wyraźną prośbę klientów), są marginalizowane przez pracodawcę. Nie czuję się z tym komfortowo. Nie wiem jednak, czy nie przesadzam, a w postępowaniu pracodawcy może nie ma nic niewłaściwego? A może jednak takie zachowanie nosi znamiona mobbingu? W naszej firmie nie obowiązuje żadna procedura antymobbingowa.
Więcej w serwisie praca.gazetaprawna.pl ›
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama