Omnibus wciąż problemem dla e-handlu. Nawet 15 proc. sklepów może oszukiwać klientów
27.02.2024 13:53
Dyrektywa Omnibus funkcjonuje już od ponad roku. Mimo to, według ekspertów rynku e-commerce zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15 proc e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ale także wydaje im się, że mają najmniej do stracenia.
27.02.2024 13:53
Dyrektywa Omnibus funkcjonuje już od ponad roku. Mimo to, według ekspertów rynku e-commerce zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15 proc e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ale także wydaje im się, że mają najmniej do stracenia.
Więcej w serwisie www.bankier.pl ›
Tagi: Banki, e-Commerce
Komentarze (0):
Administracja biurowa
Badania
Banki
Biuro
Biznes
Budownictwo
CIT
Dzieci
e-Commerce
Elektryk
Etaty
Finanse
Finansowanie
Firmy
Handel
Human Resources
Kierowcy
Kierownicy
Leasing
Monterzy
Niemcy
Nokia
Nowoczesna
Opieka zdrowotna
Polska
Pozwy
Praca fizyczna
Praca zdalna
Pracodawcy
Pracownicy
Prawo
Premie
Project Manager
Przedstawiciel Handlowy
Przepisy
Rekrutacja
Rynek pracy
Senat
Sport
Stanowiska
Szkolenia
Technikum
Umowy
Ustawy
VAT
Wiedza
Wynagrodzenie
Zawody
Zlecenia
ZUS
reklama